جزییات خبر

با فرا رسیدن بهار 1400

پیام نوروزی مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی

پیام نوروزی مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹) ۱۲:۲۹

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی 1400 را به کارکنان و خانواده بزرگ مجتمع گاز پارس جنوبی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ در پیام تبریک هادی هاشم زاده فرهنگ، به مناسبت آغاز سال نو آمده است:

به نام خدا

"مبارک بادت این سال و همه سال
همایون بادت این روز و همه روز"

همکاران گرامی

سلامی بهاری و درودی نوروزی

طلیعه بهار، فصل رویش و امید، تجلی جمال و شکوه پروردگار، نماد بیداری و تحول و نیز فرصتی مغتنم برای هدایت به احسن الحال است. عید، خبر خوش و خجسته، پیام مهر و لطف هستی بخش است و اینک بهار نو و افسونگر با مژده نوزایی و شکوفایی با قدم‌های آهستهاز راه می‌رسد و نهال امید جوانه می‌زند. اینجانب ضمن ابراز مراتب سپاس صمیمانه خود از همدلی و همراهی شما همکاران ارجمند در راستای تلاش برای تعالی مستمر این مجتمع عظیم، این نوروز زیبایی و این بهار پویایی را به یکایک شما همکاران عزیز و خانواده‌های محترم‌تان، تهنیت و شادباش می‌گویم و از پروردگار متعال سالی توأم با رایحه باغ و بهار، سرشار از سلامتی، موفقیت و شادکامی برای همگان مسئلت دارم.

همکاران ارجمند

سالی دیگر سپری گردید و برگ سبزی بر كارنامه درخشان و دفتر فاخر شرکت پرافتخار مجتمع گاز پارس جنوبی افزوده شد. خدای سبحان را شاکریم که با اراده استوار، سخت کوشی و پایمردی شما همکاران خدوم و خلاق عرصه خوداتکایی و نیز با تکیه بر توان و دانش بومی و زاینده در تولید پایدار و نیز توسعه شتابان خودکفایی، سالی همراه با دستاوردها و توفیقات پرشمار داشتیم و در تحقق اهداف استراتژیک و تعیین شده، از آزمون های سخت سربلند بیرون آمدیم.

یقین دارم مجتمع پرافتخار ما با وجود شما سرمایه‌های ارزشمند انسانی و راهبردی و با ظرفیت‌های شگرف و شورامید ونیز نصرت و هدایت خداوند متعال، باز هم در مصاف با چالش ها ونیز دردستیابی به اهداف و ماموریت خود و پیمودن مسیر چشم‌انداز و افق پیش رو در سال جدید خواهد درخشید و انشااله روزهای بهتری را خواهد دید. امید است این بهار نو، نویدبخش تصمیم‌های نو و توفیقات نکوتر در سایه مهر و رحمت خداوندی برای دگرگونی حال به بهترین احوال باشد. موفق و پیروز باشید.

هادی هاشم زاده فرهنگ
مدیرعامل

خبر
(چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹) ۱۲:۲۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید